Söndag... -.-'

Jadu.. Det är söndag. Söndag = En hemsk dag att se fram emot dagen efter... Nä fyfan! Jag måste få tag på min mentor och säga att jag vill komma till skolan och plugga istället, för jag känner att den där praktikplatsen inte var något för mig. I värsta fall så får jag väl gå till skolan imorn och prata med henne, är nog lite bättre än att spamma via telefonen.

Faktiskt så är det ingen vanlig dag idag. Min lilla lillasyster blir 15 år idag! Usch va tiden går fort :( Det känns som att det var igår hon fyllde 9.. Eller ja... Hon kommer alltid vara 9 i mina ögon ;) Jag sov bort halva dagen idag, och när hon ringde mig så var hon ute, sen bara sprang dagen iväg. Vilket betyder att jag inte var dit och grattade henne idag.. eller ja.. jag har sagt grattis, men iallafall.
Så jag har äckligt dåligt samvete över att jag inte var dit. Men så smart som jag är så bokar jag in henne imorn så att vi får ha en syster-systerdag :) Kan båda behöva <3 Så då ska vi äta spagetti och köttfärssås, titta på film och prata en massa skit :D
kommer nog bli väldigt mysigt, om hon låter bli min disk :O eller aah fan.. Den ska jag ta hand om snart för det behövs verkligen ;)

Iallafall så är det vår :D <3

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0