Tvätta!

Ja.. Nu har man slängt ner all tvätt i tvättmaskinen.. Fan va skönt! Så nu är den ur vägen för ungefär en timme :) Nu gäller det bara att försöka hitta på nånting medan man väntar.. Vilket inte är det lättaste.. Äh jag får laga lite mat eller vara social med min balkong :p Fast båda två lät väldigt jobbigt, så jag tror att jag håller mig här :D

Förövrigt så har det varit en väldigt rolig helg :D Varit ute på äventyr ungefär hela helgen :) Roligt roligt :D Fast jag vågar inte tala om vad jag har gjort ;D för det kan bli lite jobbigt (Y) Även om det inte har varit alkohol inblandat :D Och det här kommer nog folk tolka helt fel, men det får dom göra, för jag vet ändå vad som har hänt :D Och vissa saker ska även inte vissa personer få reda på heller, för då är jag ganska screwed :3

Har iallafall varit till fritidsgården en sväng idag. Fick mat så fort jag kom innanför dörren. Alla tummar upp för den ;D

Å ja.. Snart är det sista april till och med. Fan va tiden går fort nu för tiden! Det känns som att det var igår som det var minst 10 meter snö ute. Tack å lov så slipper vi det nu :D förhoppningsvis :O Men ah..

Nä nu ska jag vara social med min lilla gobit :D

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0