Dryygt!!

Klockan är 04.57 på morgonen, och jag är vaken nu! Iofs så gick jag och la mig väldigt tidigt, men ändå. Man tycker att när man är sjuk så borde man kunna sova hur länge som helst, men nejnej inte jag inte..

Nå mat har jag heller inte, och jag är så hungrig så magen bara skriker på mig. Ah blir väl till att springa upp till bruket idag och handla lite så jag har nå mat hemma, för det här är inte helt ok. Eller ja.. jag har ju äckelskruv-makaroner och köttbullar, men kul att ställa sig och laga mat såhär tidigt på morgonen.. Haha nej jag tror jag skippar det och går och lägger mig igen, för jag är ändå sjuk så jag kan inte gå till skolan (Y).

Oh well. Nu orkar jag inte skriva mer för den här stunden~

- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0