Fläskläpp och samtal från ungdomsmottagningen i Hudiksvall

Chachaaaa!!! *förlåt! jag var tvungen!!!*

Igår var det inte min dag, direkt. Dagen började med att jag sov till klockan 12, sen så kom Eric hit och var lite röksällskap :), sen vid 13.00 fick jag ett okänt samtal.. från ungdomsmottagningen i Hudiksvall... Jag fattade på en gång Vem det handlade om och Vad det handlade om.
Alla tankarna började flyga omkring i huvudet på mig och jag vart skitirriterad! Så det vart ju akut upp till UM här i Hofors. Och det gick på ungefär 10 minuter, så nu behöver jag inte prata mer om det!

Sen så gick jag och Eric till Folkan och satte oss en stund, sen gick vi ner till fritidsgården. Så var, iallafall jag, där hela kvällen och härjade med allt och alla ungefär, även om det inte var så speciellt populärt hos en viss Micke.

Iallafall så var jag, Biff, Jess och Oskar inne i biljardrummet på fritidgården och härjade, så slet Biff av min sko och höll upp den, sen mitt i allting så kommer Oskar och slog till skon så den flög rätt i ansiktet på mig! Och vanliga reaktioner är ju att man flyger bakåt och håller för ansiktet, vilket jag gjorde. Jag både skrattade och grät och höll händerna över näsan och munnen. Både Biff, Jess och Oskar frågade hur det gick och jag hulkade fram att det gick bra. Sen tog jag bort händerna från ansiktet och fick se fina blodfläckar, jag kände lite med tungan på överläppen och kände att den var hur tjock som helst. Då höll jag på att börja gråta igen. Det var ingen dålig smäll direkt :p

Så nu sitter jag här med min fläskläpp och ska försöka äta ;D

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0