Fredag

Blev hemma idag oxå. Vaknade imorse vid halv 6 av att min vän Dg ringde och frågade om jag skulle med till Statoil. Trött som man är så gick man med på det, så det var bara att kliva upp och klä på sig. Sen så mötte jag honom utanför min port och gick mot Statoil och köpte cigaretter och french hotdog. Väldigt gott :)

Just nu ligger han och sover i min säng, eller ja försöker.. fast jag vet inte om han har somnat än xD vågar inte kolla om han är vaken :p Nej han är fortfarande vaken för han tittade upp en liten snabbis. Han har inte sovit något på hela natten så jag förstår om han är trött ^^ Själv är man hungrig som en jag-vet-inte-vad. Funderar på att koka lite nudlar :) mums.

Blir till att dricka med Dg idag :) fast det här med fest vettefan. Jättesvårt att hitta nu för tiden, så det blir garanterat till att han och jag sitter ensamma och dricker eller nå :) men äh, det gör inget ^^

Nä nu ska jag springa iväg en stund ^^

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0