Fundeleringar

Nu är det så att jag har tänkt för mycket igen *och ja det luktade väldigt bränt* och jag kom på att jag funderar på att hoppa av skolan och börja jobba, eller skriva in mig på IV.
För jag menar, jag är nästan aldrig i skolan, jag orkar inte gå till skolan.
Och sen så behöver jag pengar, Visst man får pengar för att gå till skolan, men studiebidraget och pappas underhåll ska gå till hyran, sen har inte jag nå mer pengar att leva för.
Och jag skulle ju lika gärna både kunna gå i skolan och jobba efteråt, men det finns faktiskt nånting som kallas för ork.
Jag ORKAR inte gå i skolan, jag ORKAR inte sitta framför en jävla skolbänk och läsa om saker som jag inte ens är intresserad av. Okej, jag har slösat bort 2½ år på Barn och Fritid och har 1½ år kvar. Så visst jag kan lika gärna gå kvar, men till vilken nytta?
Nu till exempel så håller vi på med nånting som kallas för skidlek, man är alltså ute i snön och åker skidor med en massa småbarn.. jag menar.. hur pass intresserad är jag av att vara ute i snön och leka med småbarn? Jag kan förfan inte ens åka skidor!

Nä så jag ska prata med Ingegerd snart så att hon får hjälpa mig, för jag orkar inte längre..

- puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0