God morgon Sverige

Klockan är 07.05 på morgonen, och som vanligt vaknade jag vid 5.. Iallafall.. Just nu sitter jag i sängen och väntar på att jag ska orka klä på mig för att sticka ut i snön med en hel klass med småbarn. Det var samma sak igår.
Jag trodde att det skulle vara hur jävla tråkigt som helst, men det var faktiskt mycket roligare än jag förväntat mig. Förra året satt jag bara vid brasan och frös, men igår var alla ungar som ett plåster på mig och hade ner mig i snön och kastade en massa snö på mig, roligare än det låter ;p. Gjorde till och med snöänglar för första gången på flera år :D kände mig som ett barn igen :)

Hoppas bara att den här klassen är lika rolig som den som vi hade igår.

Nån gång den här veckan eller nästa vecka kommer min lillebrors klass och åker skidor, vilket jag inte ser fram emot så speciellt mycket, för jag vet precis vem som kommer sitta som ett plåster på mig hela tiden och kommer bli skitsur så fort någon annan närmar sig mig.
Men ah, vad har man inte småsyskon till ;)

Var iallafall hem till mamma igår och grattade henne. Hade bakat en kladdkaka åt henne så hon vart jätteglad :) Synd bara att jag var så trött så jag satt och halvsov vid matbordet~.

Men nu har jag inte tid att skriva längre för jag måste göra mig i ordning ;p

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0