Hemmadag

Idag har jag inte gjort nånting, absolut ingenting! Eller jo.. gått upp till bruket och köpt cigaretter och mjölk, men inget viktigare än så. Är fortfarande helt slut sen skidleken, så jag gick inte till skolan idag. Fast det var meningen att jag skulle gå på engelskan, men jag orkade inte röra på mig.

Dessutom så började jag faktiskt dagen med att grina så jag kände att skulle jag gå till skolan idag så skulle jag vara allmänt otrevlig och bli osams med minst 2 pers, så då kände jag att det inte var någon idé att gå till skolan. Men jag måste dit imorgon ^^.

Var iallafall med om en lite smått obehaglig upplevelse idag. När jag precis hade duschat klart och stod framför spegeln för att fixa ögonbrynen så hörde jag hur det var någon som satte in en nyckel i min dörr, men sen hände inget mer. Så jag stod där ungefär 1 minut, helt stel, och bara väntade på att någon skulle komma in och döda mig, ungefär. Tack o lov så hände det aldrig. Iofs så kan det ha varit till grannen, men man tycker att det inte borde låta så tydligt när grannen låser upp sin dörr, för det brukar det inte göra! Aja, förmodligen bara någon som försökte skrämma mig eller nått.

Sitter iallafall här nu, men en kopp varm choklad och tittar runt lite på facebook :) Bilddagboken funkar ju inte så jag kan inte kolla någonting där! Skitirriterande!

Och klockan är 16.00 och det är fortfarande ljust ute! Helt otroligt! Det betyder att vi är påväg mot ljusare tider.. Tjoho! *Happi-chan*

Nä nu ska jag dricka upp min choklad sen tänker jag gå in och diska :) eller ja, ut och röka först ^^

- Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0