Skidlek

Idag lyckades jag försova mig (Y) så det gäller att skynda sig och sen springa ner till hagaparken och åka skidor med ungar för sista gången den här veckan, sen nästa vecka så är det värnaskolan som gäller. Egentligen så känner jag för att bara stanna hemma och sova lite mer, men nej! Måste sköta skolan.

Drömde om en viss person inatt som jag inte har pratat med på hur länge som helst. Väldigt jobbigt.. Hela min dag är förstörd bara för det. Det jobbigaste som finns är faktiskt att sakna någon. Och jag saknar den här personen så det svider i hjärtat när jag tänker på honom, och jag kan inte sluta tänka på han heller.. det är det som gör mig så jävla irriterad! När jag äntligen börja glömma honom litegrann så ser jag någonting eller hör någonting som får mig att tänka på han, och då blir jag skitledsen igen. Nä usch.. Var nog ett litet misstag att träffa honom över huvudtaget.. Fast egentligen så ångrar jag ingenting, det är bara det att jag vill ha tillbaka dom där mysiga stunderna då det var vi mot världen..

Men.. nu ska vi sluta tänka på jobbiga saker och bara tänka framåt :D ska klä på mig nu och sen springa iväg och leka i snön :D

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0