Trött!

Idag var det riktigt roligt med skidlek! Min lillebrors klass var där idag, och i stort sett alla ungar känner igen mig eftersom att dom vet att jag är Julles storasyster :) så det vart extra mycket härj idag. Så nu kommer jag sova väldigt gott inatt :p

Följde även med min lillebror tillbaka till hans skola sen när vi hade slutat, och då var det några ungar från i måndags som fick syn på mig och tyckte att det var väldigt kul att kasta snöbollar på mig -.-' menmen, dom fick igen lite senare :) sen när vi kom in i klassrummet så var det hur många som helst som ville att jag skulle måla teckningar åt dom xD Målade ungefär två, hade precis börjat på den tredje när läraren sa att det var dags att städa ihop, så då vart man tvingad till att ta hem och måla färdigt den >_<' Oh well, då har man nånting att göra lite senare :)

Och det finns ju heller inget roligare än att jävlas med barn om at dom är kära i en å skit xD för dom blir alltid så generade ;) gjorde så mot en liten unge idag, först så vart han jättegenerad och gick iväg, sen så började han säga att han inte var det, sen sa han åt dom andra barnen att låta hans flickvän vara ifred (alltså när ungarna höll på att dampa på mig) xD aah ungar är bara för söta ibland :)

Nä nu ska jag röka, sen ska jag städa :)

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0