Söndag..

Ja vad ska man säga? Det är söndag, jag har blivit sjuk och jag är jättehungrig. Tack o lov så finns det hårdbröd och aromat ;D fast det tröttnar man på efter ett tag.

ååh jag är så förkyld att det nästan är äckligt att äta D: men eftersom att man måste äta så håller jag ut x_x' iofs så har jag hållt mig utan mat i flera dagar utan att dö, men ah.. för att alla andra ska sluta gnälla över att jag inte äter så gör jag det iallafall ^^ eller ja, det blir dom gångerna när jag orkar laga mat ;p

Ska iallafall snart ner till Rondellen och äta kebabpizzasuperutangrönsakermedmellansåsoch2color med Dg :D


Nu orkar jag inte skriva mer, men det kommer väl senare ;)

- puss

Kommentarer
Postat av: Vero

ååååwh hårdbröd och aromat!!!:(((

2010-02-03 @ 10:59:16
URL: http://deadmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0