en ny början?

Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera, jag veeet! Men jag har helt enkelt inte vetat vad jag skulle skriva om ;p

Ska iallafall försöka skriva ett sånt här CV nu.. Fattar verkligen ingenting om hur man ska skriva och vad man ska skriva.. Kontaktuppgifter, referenser och arbetserfarenhet.. Ja.. men i början då? ska man skriva "Hej jag heter Louise Bagge" typ? Äsch vafan.. Jag bara skriver nått..

Är iallafall hur lycklig som helst :D Allt känns så mycket lättare nu, har äntligen hittat en motivation till att börja om på nytt, folk börjar visa att dom uppskattar mig för den jag är, en viss person har börjat höra av sig igen, jag har börjat få upp kontakten med min far igen osv :D Mår SÅ bra <3


Sen är det ju bara det här om hur jag ska lyckas med allt jag vill lyckas med, men det brukar alltid lösa sig för mig så jag behöver inte vara så orolig.. men tänk OM jag inte skulle lyckas... Då skulle jag nog dö iallafall..



- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0