Hatisk är bara förnamnet!

Ja precis!
Jag är så jävla trött på människor just nu så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen!
Vart man än hamnar så finns det alltid nån jävla idiot som håller på!
Jag skulle fan kunna döda nån!! Så jävla irriterad är jag!

Det är otrohet, förstörelse, skitsnack, mobbing, djurplågeri och fan och hans moster!!
Asså.. VAFAN TÄNKER FOLK MED?!

Och sen så när man pratar med folket som det handlar om, då ba "Nä jag fattar inte ens vad du pratar om.. Vadå har jag gjort nånting?!".. GAH!!!!!

Det är inte så jävla konstigt att folk tar livet av sig nu för tiden! Jag är totalt omringad av idioter så jag säger upp mig snart. Jag orkar inte med folk längre! Speciellt inte dom som handlar innan dom tänker, sånt gör mig så jävla förbannad!
Visst jag har varit precis likadan, men jag tänker efter iallafall 2 ggr innan jag gör nånting. Eller ja.. det beror på vad det handlar om, är det nå kul det handlar om så behöver man inte tänka efter så mycket. Men när det är mot andra människor så är det en helt annan sak!

Och jag vet inte vad jag ska göra heller för att folk ska fatta vad dom håller på med heller! Seriöst asså.. lir det inte bättre snart så säger jag upp kontakten med ALLA.. eller ja.. Dom som är underbara kan jag fortsätta ha kontakt med, men det visar sig säkert snart att dom är precis likadana..

Nä usch.. Nu är jag så irriterad så nu skulle det nästan krävas en limpa cigg innan jag lugnar ner mig..


- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0