Städdag?

Tja.. vad ska man säga.. Städa behövs verkligen. Det är bara det att det är så sjukt jobbigt!
Visst jag har inte nån speciellt stor lägenhet, men när det kommer till kategorin "Städning" så känns det som att man bor i ett tvåvåningshus.. Visst jag tycker att det är halvkul att städa när man ser skillnad, men det är just det att orka resa sig upp och plocka upp allting som är i vägen! Men det är lika bra att få det gjort.

Funderar även på att möblera om när jag har städat klart, men jag vettefan hur jag ska göra! Som sagt, har inte så speciellt stor lägenhet så det finns inte så mycket att välja på. Vet bara att jag skulle vilja ha soffan mot fönstret, men väggarna här är så konstiga så man kan inte ställa saker som man vill.

Aja jag får väl be någon om råd när det gäller möbleringen. För ska jag göra det själv så blir det nog bara kattskit av saken!

Nä det är likabra att sätta igång med städningen så den delen är avklarad, ska passa på att handla medan jag ändå är på gång :)

- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0