Jag och mina drömmar~

Jag hade en otroligt skum dröm inatt iallafall. Jag drömde att jag och några till skulle åka till... London... tror jag det var. Vi var redan på Arlanda när hela drömmen började. Och dom här jäkla vakterna slängde in mig i den här.. Väskkontrollgrejen, fast det var ändå inget sånt, utan man fick åka värsta rutschkanorna osv. Kul som fan var det iallafall.
När jag kom ut därifrån så kom jag på att jag hade glömt väskorna på andra sidan, och det var omöjligt att ta sig tillbaka om man inte hade riktig tur. Men jag struntade i dom.

Och när jag var på väg upp på planet så kom jag på att jag hade glömt fixa kattvakt. Så jag sprang ut från den där jäkla gången som man får gå igenom, och sprang ut till min bil <.<' Körkort hade jag visst oxå (Y)
När jag väl hade kommit ut från allting så tog jag mina väskor, hoppade in i bilen och körde iväg. Jag körde jävligt bra faktiskt :D
Jag försökte även få tag i min syster när jag var på väg hem, för att kolla om hon kunde vara kattvakt, men jag fick bara prata med nån läskig gubbe, så jag gav upp det där.

Sen när jag väl kom hem till Hofors igen så gav jag katten mat och åkte iväg igen. Men jag kom på att planet redan hade gått, så bara för skojs skull så åkte jag fram och tillbaka från Arlanda ungefär 5 ggr.

Sen vaknade jag av att Pysen trampade mig på låret, så det var lika bra att kliva upp :p


- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0